Szállítás

Megrendelőnek lehetősége van személyesen átvenni a megrendelt terméket üzletünkben, az 1117 Budapest, Budafoki út 60. cím alatt. A kiszállítás minden kedves látogatónk számára elérhető szolgáltatás. Kiszállítás a következő nap 8–16 óra között bármikor lehetséges. A tarifák az egész ország területén érvényesek!
 
A Termék közvetlen kiszállítását, azaz a szállítási címre történő eljuttatását Társaságunk saját eszközzel és GLS futárszolgálattal végzi vagy a FOXPOST csomagautomata-hálózatát veszi igénybe. Igény esetén a Magyar Posta Zrt. házhozszállítási szolgáltatása is választható, a szállítási díj mellett külön felszámított logisztikai díj ellenében. A kínált szolgáltatás kifogástalan biztosításához szállítási cím, az e-mail cím és a mobil telefonszám pontos megadása szükséges.

Társaságunk általi kiszállítás

A kiszállítás díja Budapesten 1.724,- Ft + áfa (2.190,- Ft) mely összeg a rendelt termékekkel együtt kerül kiszámlázásra. Végfelhasználói megrendelés esetén bruttó 50.000 Ft felett, illetve viszonteladói megrendelés esetén bruttó 100.000 Ft felett az áru díjmentesen kerül kiszállításra.
Budapesten kívülre, valamint 40 kg feletti és/vagy extra méretű Termékek esetében a szállítási díj egyedi megállapodás tárgyát képezi.
 

Csomagküldés GLS futárszolgálattal

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik jellemzően 8-17 óra közötti időszakban. Ha a futárszolgálat nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy, és a Vásárló az abban megadott telefonszámon érdeklődhet a diszpécsertől a csomag után.

 

Szállítási díjak:

Végfelhasználóknak bruttó 50.000,- Ft, viszonteladóknak bruttó 100.000,- Ft értékhatárig:

 

0,1-10 kg között       1.724,- Ft + áfa (2.190,- Ft)
10-30 kg között      2.118,- Ft + áfa (2.690,- Ft)
30-40 kg között      2.669,- Ft + áfa (3.390,- Ft)

 

Utánvétbeszedés esetén, az utánvét kezelése a beszedett bruttó értéktől függ, az alábbiak szerint:

 

bruttó 10000,- Ft értékhatárig      370,- Ft + áfa (470,- Ft)
bruttó 50000,- Ft értékhatárig      440,- Ft + áfa (560,- Ft)
bruttó 100000,- Ft értékhatárig      732,- Ft + áfa (930,- Ft)
bruttó 300000,- Ft értékhatárig      1.440,- Ft + áfa (1.830,- Ft)
bruttó 300000 Ft-tól 499999 Ft értékhatárig az érték 1%-a      min. 3.000,- Ft + áfa

 

 

Csomagküldés FOXPOST csomagautomatán keresztül

Minden kedves látogatónk számára elérhető szolgáltatás, honlapunkon nem regisztrált ügyfelek részére is. A FOXPOST egy egyszerű, rugalmas, érintkezésmentes és környezettudatos csomagátvételi és -küldési mód. Ha megrendelését bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéri, nem kell egész nap a futárra várnia. Az országos, folyamatosan bővülő csomagautomata-hálózat automatái könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, hol beltérben, hol kültéren, és reggeltől estig elérhetőek. Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők 1 munkanap alatt kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheted. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tud fizetni. Csomagját 14 napon belül a webshop kondíciói szerint visszaküldheti. Ezt bármelyik FOXPOST automatánál egyszerűen megteheti az egyedi csomagátvételi kód újbóli megadásával.

 
Kiszállítási díj: bruttó 990,- Ft
Maximális súly és csomagméret: 25 kg | 60 cm × 36 cm × 61 cm 
A kiszállítási díjon felül utánvét kezelési díj kerül felszámításra, amely a beszedett bruttó érték 1,5%-a.

 

Magyar Posta Zrt. általi házhozszállítás

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik, jellemzően 8-17 óra közötti időszakban. Kétszeri kézbesítési kísérlet MPL Üzleti csomag esetén, majd az első sikertelen kézbesítést követően a kézbesítő telefonon egyeztet a címzettel a második kézbesítési kísérlet időpontjáról és helyéről, vagy kérheti küldeményének postai szolgáltatóhelyen történő átvételét.

Szállítási díjak:

 

0,1-10 kg között       1.990,- Ft bruttó + 10.160,- Ft logisztikai díj
10-20 kg között      2.990,- Ft bruttó + 10.160,- Ft logisztikai díj
20-40 kg között      5.990,- Ft bruttó + 10.160,- Ft logisztikai díj

 

40 kg feletti és / vagy extra méretű Termékek és / vagy ha a termékadatlapon megjelölésre került, hogy a szállítás egyeztetést igényel, akkor a kiszállítás díja egyedi megállapodás tárgyát képezi.
Fontos: A feltüntetett díjak kizárólag a szállítás díjára vonatkoznak, ezen kívül bruttó 10.160,- Ft (8.000,- Ft + Áfa) logisztikai díj kerül felszámolásra. Ez a díj fedezi a Termék csomagolási, az esetleges utánvét, és a Magyar Posta Zrt. számára történő eljuttatás, továbbá az adminisztráció költségét. Nem tartalmazza a postai Többletszolgáltatások díjait.


Részletek: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf


Társaságunk a Magyar Posta Zrt.-vel nincs szerződéses viszonyban, így az nem biztosít számunkra telephelyi csomagátvételt, emiatt a postai házhozszállítás esetén a kiszállítási idő várhatóan 10-14 munkanap.
A csomagok súlyát esetenként csak a csomag összekészítése után tudjuk meghatározni. A megrendelővel való egyeztetés után a kiszállítási díj változhat.


Munkaszüneti napokon nincs kiszállítás.
 

A munkanapokon 14 óráig leadott és kifizetett rendelések, illetve leadott utánvétes rendelések – amennyiben raktáron van – általában 1-3 napon belül kisszállításra kerülnek (a postai házhozszállítás esetén a kiszállítási idő várhatóan 10-14 munkanap). Amennyiben a Termék nem található meg aktuális raktárkészletünkben, úgy kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot és tájékoztatják Önt a megrendelt termék várható átvételének időpontjáról. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. Hétvégén és munkaszüneti napokon nincs rendelésfeldolgozás és kiszállítás.

 

 

Biztosítás

Amennyiben a csomagok értéke címenként meghaladja az 50.000,- Ft-ot, akkor 1.000,- Ft-onként 20 Ft-tal emelkedik a biztosítás díja.

Csomagjait a  GLS Hungary csomagszállító szolgáltatásával juttatjuk el Önhöz. Postai úton csak külön kérésre kézbesítünk, amelynek költsége eltérhet a fent részletezettől. A  GLS  a csomag feladását követő munkanapon 8–17 óra között szállít az Ön által megadott címre, előzetes egyeztetés nélkül. Kérjük, hogy olyan szállítási címet és telefonszámot jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a GLS felvehesse Önnel a kapcsolatot. 

A termékek jelentős része állandóan van készleten. Átlagos esetben, amennyiben a rendelés 14 óráig beérkezik és van raktáron, 1 munkanap alatt kiszállítjuk, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon, illetve hogy az eredeti megrendelést egy későbbi, egyeztetett időpontban küldjük el. 

Téves megrendelés esetén, a leadást követően e-mailben az iroda@dellaprint.hu címen vagy a 06-1/216-6777-es telefonszámon mondhatja le. A raktáron lévő termék esetén a csomag feladása előtt, egyéb egyedi megrendelésre beszerzett termékeknél 1 munkanapon belül minden következmény nélkül lemondhatja. Ha a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több napot kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja. Ha már elküldtük csomagját és Ön valamilyen okból nem veszi át (nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a futár a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen stb.) automatikusan visszaküldik a címünkre. Amennyiben Ön mégis úgy gondolja, hogy szüksége van a megrendelt termékekre és ezt jelzi is nekünk, akkor a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával tudjuk elküldeni. Ha egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.

────────────────────────────────────────

Áruátvétel, sérült csomag ügyintézése 

Amennyiben futárszolgálattal kapja meg az árut, úgy a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt a Vásárló köteles ellenőrizni. Sérült csomag esetén javasoljuk a jegyzőkönyv felvételét. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséből eredően jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban elfogadni. A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. 
A termékek csomagolását, számláját/nyugtáját minden esetben őrizze meg, mert csak így tudja érvényesíteni a garanciát. Ha a csomagolás sértetlennek tűnik, de a termék mégis sérült, készítsen fényképet a termékről és a csomagolásról is, s küldje el nekünk, hogy a kárügyintézést a futárszolgálattal lefolytathassuk.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! 

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a Vásárlóra terheljük.

 

────────────────────────────────────────

Fizetés

 

Fizetés banki átutalással:

Banki átutalással történő fizetés esetén kollégáink kiállítják az előlegszámlát, mely végösszegét banki átutalással egyenlíti ki. Kérjük, hogy a megjegyzés mezőbe írja be a számlaszámot.

A pénzösszeget az MKB 10300002-10602520-49020010 számú bankszámlára kell utalni. Miután bankunk visszaigazolta a beérkezett utalását, Ön átveheti az árut vagy csomagban elküldjük önnek. A gyorsabb ügyintézés érdekében, a bank által kiállított igazolást a sikeres tranzakcióról célszerű e-mailben az iroda@dellaprint.hu-ra vagy faxon az 06-1/218 6171 számra eljuttatni.

Szerződés esetén lehet halasztott utalással is fizetni, az ezekkel kapcsolatos feltételekről keressék kollégáinkat, akik rendelkezésükre állnak nyitvatartási időben.

 

Online bankkártyás fizetés:

A dellaprint.hu részére a SIX Payment Services biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a szolgáltató fizetőoldalára – Saferpay –, így a fizetés közvetlenül a szolgáltató által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik.

Webáruházunk az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

Elfogadott kártyatípusok: Visa, MasterCard, Maestro. A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:

Kártyaszám (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13–19 jegyű számsor);

Lejárati dátum (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám);

Érvényesítési kód (a kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye – CVV2, vagy CVC2).

(Egyes Maestro típusú kártyák nem alkalmasak internetes vásárlásra. Kérjük, ebben az esetben forduljon a kártyakibocsátó bankjához!)

Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében a Six Payment Services bevezette a 3D Secure, azaz Verified by Visa/MasterCardSecure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.

Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt a SIX Payment Services, Saferpay oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód).

Amennyiben az Ön bankkártyáján aktív a VbV/MSC szolgáltatás, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatainak (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) megadását követően kártyakibocsátó bankja automatikusan átirányítja Önt a megfelelő oldalra, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul. Ebben az esetben és bármilyen más okból, ha a tranzakció sikertelen, a Safepay visszavezeti Önt oldalunkra, s természetesen ebben az esetben nem történik készletfoglalás, s nem is kapunk róla értesítést.

Ha a fizetés sikeres, abban az esetben is visszavezeti Önt a dellaprint.hu oldalára, ahol a sikeres fizetésről kap tájékoztatást.

 

A SIX Payment Services neve egyet jelent a legmagasabb szintű biztonsági szabványokkal.
Minden termékük szigorú szabványok szerinti tanúsítással rendelkezik, minden tranzakció a technika legújabb állása szerint van kódolva, csalásfelderítő rendszerük pedig már az autorizáció során másodpercek alatt automatikusan felismeri a gyanús tranzakciókat.
Továbbá, a SIX Payment Services számára elsődleges fontossággal bír a személyes adatok biztonsága, az Európai Unió általános adatvédelmi rendeletének előírásait (GDPR) maradéktalanul teljesíti.

 

Fizetés helyben:

Készpénzzel és bankkártyával is fizethet (Visa, MasterCard, Maestro, American Express).

Havi 1,5 millió Ft feletti készpénzforgalom esetén, kizárólag utalással vagy bankkártyával lehetséges kiegyenlítenie tartozását.

────────────────────────────────────────

Áru visszavétele 

Partnereink számára segítségnek szánjuk az áruvisszavétel lehetőségét arra az esetre, ha bármely okból a cégünktől vásárolt árut nem tudja használni. Ez a lehetőség csak az újra értékesíthető árura vonatkozik, tehát nem tartoznak ebbe a körbe:
•    a már megszűnt típusok;
•    amennyiben az adott termék nem szűnt meg de csomagolása megváltozott;
•    az általunk konkrét megrendelésre behozott termékek;
•    olyan áruk, amelyeknek csomagolása sérült;
•    kiszerelése nem egyezik az általunk forgalmazott csomagolási egységgel;
•    nem a Della Print Kft-től származik

Fogyasztónak minősülő vásárlóink számára az ÁSZF-ben foglalt elállási feltételek az irányadóak. A visszavásárlási igényt a Della Print Kft. egyedileg bírálja el. 

────────────────────────────────────────

Garancia 

Termék meghibásodása esetén a Fogyasztónak jótállási jogai érvényesítéséhez és az azzal kapcsolatos ügyintézéshez elegendő az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot (számlát vagy nyugtát) bemutatnia. Bővebb felvilágosítást a teendőkről elérhetőségeink valamelyikén kérhet, illetve az ÁSZF menüpont alatt tájékozódhat: https://www.dellaprint.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül A Della Print Kft. szervizpontjára is visszaküldheti az 1117 Budapest, Budafoki út 60. címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak. Amennyiben megállapítást nyer, hogy valóban rendeltetésszerű használat mellett történt a termék meghibásodása, biztosítjuk a termék cseréjét. 

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.), valamint a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. NGM (IV.29) rendelet alapján jótállási jogait a fogyasztó az alábbiak szerint érvényesítheti:
 
(1) A jótállásból eredő jogok érvényesítésére a fogyasztási cikk tulajdonosa jogosult, feltéve, hogy a Ptk. alapján fogyasztónak minősül. Fogyasztónak minősül a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
 
(2) A jótállási igényeket a Fogyasztó a Forgalmazóval szemben, annak értékesítési helyein, bármely telephelyén és fióktelepén közvetlenül is érvényesítheti.
 
(3) A jogszabályon alapuló, kötelező jótállás időtartama sávos elrendezésű: 10 000 Ft–250 000 Ft-ig 2 év, 250 000 Ft felett 3 év. A jótállási idő a termék, fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Amennyiben a fogyasztó a terméket az átadástól számított 6 hónapon túl helyezi üzembe, akkor a jótállás kezdő időpontja a termék átadásának a napja.