Scamper és Sneaker bevezetik gyermekét a képernyő nélküli programozás világába. A készlet megtanítja a legkisebbeket a kritikus gondolkodásra és az önálló problémamegoldásra. Emellett segít a STEM (tudomány, technológia, mérnöki tudományok és matematika) alapjainak megragadásában. A mellékelt könyv ráadásul leírja Scamper és Sneaker kalandjait, megkönnyítve ezzel a programozás tanulását.
A gyerekek saját szekvenciákat hozhatnak létre a macskamancsok lenyomataiból. Ezenkívül a kartondíszítések lehetővé teszik az egyedi játéktér kialakítását. Továbbá fonal és csúszda segítségével a gyerekszoba mini játszótérré alakul. Az akár 30 lépésből álló szekvenciák létrehozásának lehetősége lehetővé teszi a képzelet és a kreativitás fejlesztését.
A füzetben található minden egyes kódolással kapcsolatos kihívás egy szórakoztató Coding Critters készletté fejlődik. Lehetőség van Scamper programozására, hogy bújócskázzon, pillangókat fogjon stb. A füzetben található kódolással kapcsolatos kihívások követése mellett a gyermek saját kódokat is készíthet. A Coding Critters interaktív háziállatok is - Scamper orrának megnyomásával aktiválódik egy játékmód, amelyben a gyermek etetheti, simogathatja és gondozhatja.
Gyártó | Learning Resources |
---|---|
Ajánlott | 4 év feletti gyermekeknek |
Tápellátás | 3 AAA elem (nem tartozék) |