Vásárlás Menete

Kérjük Önt, hogy amennyiben aktív felhasználója, vásárlója szeretne lenni áruházunknak, figyelmesen olvassa el az általános szerződési feltételeket illetve a vásárlói tájékoztatónkat és csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény („Ektv.”), a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, illetve a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk”) szabályozza. A szerződéskötés nyelve kizárólag a magyar. A szerződést egyedi azonosító alapján (rendelésszám) iktatjuk, a későbbiekben ennek segítségével visszakereshető. A vállalati portálunkon az ott fellelhető információk megismerése, keresése, az ott ismertetett termékek és szolgáltatások megrendelése szabadon, regisztráció nélkül megtehető.

Ügyfélszolgálat:

A Della Print Kft. a vevői igények kielégítésére ügyfélszolgálatot működtet, amelyet a vevők a következők szerint érhetnek el:

Della Print Kft.
Ügyfélszolgálati iroda helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.
Ügyfélszolgált nyitvatartása:   Hétfőtől - Péntekig: 08.00-16.00 ,
Telefonszám:                       36(1) 216-6777,
Fax szám:                           36(1) 218-6171,
e-mail cím:                          iroda@dellaprint.hu 
Internetes portál címe:         www.dellaprint.hu ,
Chat szolgáltatás a weboldalról elérhető. 

 Regisztráció 

A Della Print Kft. vállalati portálján lehetősége van cégként vagy magánszemélyként, regisztrálni. A regisztrációhoz a jobb felső sarokban található regisztrációs feliratra kattintva juthat el a regisztrációs adatlapig, amit kérjük, figyelmesen töltsön ki. Az itt megadott e-mail címre küldjük az értesítéseket a megrendeléséről, illetve a megrendelés állapotáról, ezért kérjük valós, létező címet adjon meg! Minden adatot bizalmasan kezelünk! A regisztráció nem automatikus, a regsiztráció aktiválásáról kollégánk e-mail-ben értesíti. Adatait, címeit (szállítási, számlázási) a későbbiekben Saját Adatok menüpontban valamint rendelés leadáskor is meg tudja változtatni,. Ha valamilyen probléma merül fel megrendelésével kapcsolatban, a gyorsabb megoldás érdekében célszerű megadni azt a telefonszámot, amelyiken munkatársaink bármikor el tudják érni Önt. Az Ön által megadott azonosítóval és jelszóval tud bejelentkezni áruházunkba, megtekinteni rendelései állapotát. Itt iratkozhat fel hírlevelünkre, amelyben rendszeresen értesítjük fontosabb híreinkről, akcióinkról. Az Általános Szerződési Feltételek elfogadása után véglegesítheti regisztrációját. 

Bejelentkezés

Bejelentkezéshez írja be a felhasználó nevét és jelszavát a megadott mezőkbe és nyomjon Enter billentyűt vagy klikkeljen a bejelentkezés szövegre. Regisztrált, szerződött ügyfeleink a megállapodásokban szereplő kondícióknak megfelelően választhatnak a felkínált lehetőségek közül.

Keresés 

A keresendő terméket elérheti a cikkcsoportokra kattintva, azokon belül az alcsoportokat megnyitva egészen a termékek szintjéig, majd „A kategória összes terméke” gombra kattintva megtekintheti a kiválasztott cikkcsoport összes termékét. A másik lehetőség  a bal oldalon, felül található „keresés” használata. A keresett szöveget, szövegrészt szóközökkel elválasztva (nem szükséges semmilyen speciális karakter) írja egymás mellé, majd nyomjon Enter billentyűt, vagy kattintson a nagyítóra. A találati listát szűkítheti oly módon, hogy csak a készleten lévő termékeket mutassa (a lista felett jelölhető), illetve sorba is rendezheti ár vagy abc szerint. Ha a keresés így is eredménytelennek bizonyul, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Lehetséges, hogy más néven tartjuk nyilván a terméket. Munkatársaink készséggel állnak az Ön rendelkezésére és tájékoztatják arról, hogy a kívánt terméket be tudjuk-e szerezni vagy sem. 

Kedvencek 

Kedvenc termékek egy csoportba rendezése csak regisztrált ügyfeleink számára elérhető opció. Belépést követően a termék lapján található kis szívre kattintva beteheti a terméket a kedvenceim mappába. Amint a szív bepirosodott, úgy be is került ide. A listát bármikor elérheti a jobb oldali kedvenceim menüpontból, mely funkció segítségével reméljük, hogy segítjük, meggyorsítjuk rendelését, ezáltal munkát és időt takaríthatunk meg Önnek. 

Kiválasztás 

A megjelenített találati listából kiválasztott terméket a kosár ikonra kattintva - egyúttal a mennyiséget is megadva - tegye a bevásárló kosárba. A kosár menüt elhagyva további termékeket kereshet és választhat ki. A Kosár ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg, böngészés közben is nyomon követhető. A kosár tartalma nem ürül ki, míg azt teljesen ki nem törli, vagy rendelésként fel nem adja. A vásárlást befejezve a jobb oldalon található kosár tartalma ikonra kattintva tekintheti meg a kiválasztott termékeket és ellenőrizheti a mennyiséget és az árat. A kosárban található tételek ez ideig rendszerünkben nem foglalják be a terméket. A rendelés aktiválásához a véglegesítés szükséges. 

Árak 

Áraink a rendelés időpontjában érvényes egyedi árak, amennyiben regisztrált és oldalunkra belépett vagy listaárak, amelyek nem tartalmazzák a szállítási költséget. Amennyiben hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősíti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.  

Rendelés 

A rendeléshez nincs szüksége regisztrációra. Miután befejezte a kiválasztást és minden kiválasztott termék a kosarában van, következő lépésként feltétlenül válassza ki a megfelelő fizetési és szállítási módot! Amennyiben külön kérése, kérdése van a rendeléssel kapcsolatban, úgy azt a Megjegyzés mezőbe írja. Az Általános Szerződési Feltételek elfogadása után, elküldheti megrendelését. Rendeléseit hagyományos formában is leadhatja: elektronikus levél formájában az iroda@dellaprint.hu e-mail címre, faxon: 06-1/218 6171, vagy telefonon: 06-1/216 6777 számon munkanapokon H-P: 8.00-16.00 óra között. Minden esetben a következő adatokat kérjük Öntől: a megrendelő pontos neve, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban. Számlázási adatok ellenőrzése ablakban a számlázási címet módosíthatja, valamint kiválaszthatja az Önnek tetsző fizetési formát.

Visszaigazolás 

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Ha nem kapja meg a rendelés visszaigazolást, kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat. Megrendelés megerősítésénél láthatja az Ön által eddig megadott adatokat, a megrendelt termékeket, a megrendelés összértékét. A szállítási költséget a Szállítás címszó alatt részletezzük. Megrendelésének állapotát, a jobb oldalon fent található Saját Adataim menüpontban az élő rendelések / ajánlatok alatt ellenőrizheti. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot, vagy lépjen kapcsolatba velünk a honlapon található chat szolgáltatáson keresztül, vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikén.

Fizetés 

Minden ügyfelünknek lehetősége van átutalással előre fizetni a MKB 10300002-10602520-49020010 számú bankszámlára vagy utánvéttel a csomag átvételekor vagy készpénzzel a kiszállítás vagy az üzletben történő átvétel esetén. Kérjük, rózsaszíncsekken ne fizessen, azt nem áll módunkban elfogadni. A gyorsabb ügyintézés érdekében, a bank által kiállított igazolást a sikeres tranzakcióról célszerű e-mailben az iroda@dellaprint.hu-ra vagy faxon az 06-1/218 6171 számra eljuttatni. A vásárolt termékekről minden esetben számlát állítunk ki, amit a csomagban talál meg. 

Szállítás

Megrendelőnek lehetősége van személyesen átvenni a megrendelt terméket üzletünkben az 1117 Budapest, Budafoki út 60. cím alatt. A kiszállítás minden kedves látogatónk számára elérhető szolgáltatás. Kiszállítás a következő nap 8-17 óra között bármikor lehetséges. A tarifák az áfa-t nem tartalmazzák és az egész ország területén érvényesek! 

Végfelhasználók részére házhoz szállítás Budapest területén térítésmentesen igénybe vehető, amennyiben a számla végösszege meghaladja a nettó 20.000,- Ft-ot. Az értékhatár alatti rendelések esetén 775,-Ft áfa különdíjat számolunk fel.

Amennyiben viszonteladóként szeretné megrendelt termékét Budapest területén belül kiszállíttatni, úgy nettó 50.000,- Ft felett térítésmentesen, vagy ha az értékhatár alatt van, úgy 775,-Ft áfa különdíj ellenében vállaljuk azt.

Csomagküldés

Minden kedves látogatónk számára elérhető szolgáltatás, honlapunkon nem regisztrált ügyfelek részére is. Megrendelés esetén szerződéses szállítónk segítségével juttatjuk el Önhöz termékeinket. Kiszállítás a következő nap 8-17 óra között  bármikor lehetséges. A tarifák az áfa-t nem tartalmazzák és az egész ország területén érvényesek!

Kiszállítási tarifáink:

  - 10 kg alatt, max. 50000,- Ft:   990,- Ft Áfa
 - 10-30 kg, max. 50000,- Ft:  1 290,- Ft Áfa 
 - 30-40 kg, max. 50000,- Ft:  1 590,- Ft Áfa 

Utánvétbeszedés esetén, az utánvét kezelése a beszedett bruttó értéktől függ, az alábbiak szerint:

bruttó 30.000 Ft értékhatárig:       250,-  Ft Áfa
bruttó 50.000 Ft értékhatárig:       300,-  Ft Áfa
bruttó 100.000 Ft értékhatárig:     500,-  Ft Áfa
bruttó 150.000 Ft értékhatárig:     990,-  Ft Áfa
bruttó 150.000 Ft-tól  499.999 Ft értékhatárig az érték 1%-a: min 1 500,- Ft Áfa

Biztosítás 

Amennyiben a csomagok értéke címenként meghaladja az 50000,- Ft-ot, akkor 1000,- Ft-onként 20 Ft-tal emelkedik a biztosítás díja. Kis terjedelmű csomag feladását munkatársaink egyedileg is elbírálhatják, értéknyilvánítás azonban ezekben az esetekben is kötelező. 

Csomagjait a GLS Hungary Kft. csomagszállító szolgáltatásával juttatjuk el önhöz. Postai úton csak külön kérésre kézbesítünk, amelynek költsége eltérhet a fent részletezettől. A GLS a csomag feladását követő munkanapon 8-17 óra között szállít az Ön által megadott címre, előzetes egyeztetés nélkül. Kérjük, hogy olyan szállítási címet és telefonszámot jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a GLS felvehesse Önnel a kapcsolatot. 

A termékek jelentős része állandóan van készleten. Átlagos esetben, amennyiben a rendelés 15.00 óráig beérkezik és van raktáron, 1 munkanap alatt kiszállítjuk, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon, illetve hogy az eredeti megrendelést egy későbbi, egyeztetett időpontban küldjük el. 

Téves megrendelés esetén, a leadást követően e-mailben az iroda@dellaprint.hu címen vagy a 06-1/ 216 6777-es telefonszámon mondhatja le. A raktáron lévő termék esetén a csomag feladása előtt, egyéb egyedi megrendelésre beszerzett termékeknél 1 munkanapon belül   minden következmény nélkül lemondhatja. Ha a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több napot kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja. Ha már elküldtük csomagját és Ön valamilyen okból nem veszi át (nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a futár a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen stb.) automatikusan visszaküldik a címünkre. Amennyiben Ön mégis úgy gondolja, hogy szüksége van a megrendelt termékekre és ezt jelzi is nekünk, akkor a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával tudjuk elküldeni. Ha egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot. 

Áruátvétel 

Amennyiben futárszolgálattal vagy postai úton kapja meg az árut, úgy kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.  A termékek csomagolását, számláját/nyugtáját minden esetben őrizze meg, mert csak így tudja érvényesíteni a garanciát. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! 

Áru visszavétele 

Partnereink számára segítségnek szánjuk az áruvisszavétel lehetőségét arra az esetre, ha bármely okból a cégünktől vásárolt árut nem tudja használni. Ez a  lehetőség csak az újra értékesíthető árura vonatkozik, tehát nem tartoznak ebbe a körbe a már megszűnt típusok, amennyiben az adott termék nem szűnt meg de csomagolása megváltozott, az általunk konkrét megrendelésre behozott termékek, olyan áruk, amelyeknek csomagolása sérült, kiszerelése nem egyezik az általunk forgalmazott csomagolási egységgel, nem a Della Print Kft-től származik stb. A visszavásárlási igényt Della Print Kft. bírálja el és 10 % levonása mellett történik. 

Garancia 

Termékekre gyártótól függően 12-36 hónap garanciát vállalunk. Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül A Della Print Kft. szervizpontjára is visszaküldheti a 1117 Budapest, Budafoki út 60. címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! A garancia érvényesítés feltétele a termék garancia levele, ha a termékhez nem jár garancia levél, akkor a vásárlását igazoló számla (vagy másolata) bemutatása. A Geha irodai kisgépekre cégünk a vásárlástól számított 2-évig vállal garanciát. A termékekre vonatkozó hivatalos garanciális ügyintézést cégünk biztosítja, ahol a hibásnak vélt terméket bevizsgáljuk. Amennyiben megállapítást nyer, hogy valóban rendeltetésszerű használat mellett történt a termék meghibásodása, biztosítjuk a termék cseréjét. 

A nyomtató kellékek nem tartoznak a jogszabály szerint jótállási kötelezettség alá. Cégünk saját hatáskörében és költségére jótállást vállal rájuk az alábbiak figyelembevételével: 

   A Pelikan kellékanyagok esetében cégünk a vásárlástól számított 3-évig vállal garanciát. A termékekre vonatkozó hivatalos garanciális ügyintézést cégünk biztosítja, ahol a hibásnak vélt kellékanyagot bevizsgáljuk. Amennyiben megállapítást nyer, hogy valóban rendeltetésszerű használat mellett történt a kellékanyag meghibásodása, új kelléket biztosítunk. 

  Az utángyártott/utántöltött/nem eredeti gyártó által gyártott tonerek, tintapatronok, egyéb nyomtatókellék esetében, amennyiben rendellenes működést tapasztal, az ügyintézés elindításához kérjük, tegye a következőket: nyomtasson egy un. “próbanyomatot”-t a hibás kellékanyaggal (ebben az esetben próbanyomatnak minősül, minden az adott kellékanyaggal és készülékkel nyomtatott A4 oldal, amely legalább a lap 3/4-ig tartalmaz nyomtatott szöveges és képi elemeket, valamint egyértelműen felismerhető rajta a hibás működés). A hibásnak vélt terméket a próbanyomattal együtt juttassa vissza cégünkhöz, s azt a lehető legrövidebb időn belül bevizsgáltatjuk. Amennyiben a nyomtatás nem lehetséges, úgy kérjük a hiba pontos leírását mellékelje bejelentéséhez. Amennyiben a bevizsgálás során megállapítást nyer, hogy a termék rendeltetésszerű használat mellett hibásodott meg, azt cégünk saját költségén kicseréli. A bevizsgálás átlagos időtartama 8-15 nap, de maximun 30 nap. Jótállási igénye bejelentésekor kérem, vegye figyelembe a következőket: nem vonható jelen jótállás alá az a nyomtatókellék mely töltöttségi szintje az előírt 25%-nál alacsonyabb (azaz 75%-nál többet elhasználtak belőle), ez minden esetben megvizsgálásra kerül tömeg alapján is. 

  Nem minősül garanciális problémának az utángyártott/utántöltött/nem eredeti gyártó által gyártott tonerek, tintapatronok, egyéb nyomtatókellék esetében az, ha a nyomtatókészülék nem helyesen jelzi a patron telítettségét, de ettől függetlenül a nyomtatás még működik. Kompatibilitások, kapacitások jelölését mindenkor a gyártó cég által hivatalosan közzétett és az általa a termék csomagolásán feltüntetett adatok alapján adjuk meg. Minden erre vonatkozó adat, tájékoztató jellegű, azok pontosságáért és az ebből eredő károkért felelősséget nem vállalunk! 

  Eredeti nyomtatókellékek esetén A gyártó az eredeti kellékanyagok esetében, (a gyártótól függően) a vásárlástól számított 3-12 hónapig vállal garanciát a termékeire. A termékekre vonatkozó hivatalos garanciális ügyintézést kizárólag az a hivatalosan kijelölt márkaszerviz biztosítja, ahol a hibásnak vélt kellékanyagot és a nyomtatókészüléket is bevizsgálják. Amennyiben megállapítást nyer, hogy valóban rendeltetésszerű használat mellett történt a kellékanyag meghibásodása, ebben az esetben a hivatalos márkaszerviz biztosít új kelléket vagy csereigazolást, amelynek birtokában cégünk is cserét biztosít Önnek. A jótállás és a garancia érvényesítéséhez a végfelhasználónak rendelkeznie kell és be is kell tudnia mutatni a márkaszerviz részére a következő dokumentumokat: a vásárlást igazoló számla, a termék eredeti csomagolása (kivételt képez a nyomtatóhoz kapott kellék, melynek nincsen külön csomagolása). Részletes információkért forduljon a hivatalos márkaszervizekhez. 

Chat 

A honlapunkon munkaidőben elérhető és regisztrációt nem igénylő Chat szolgáltatásunkkal szeretnénk Partnereinket közvetlenül is elérni. A Chat ikonra kattintva felteheti kérdéseit, amelyre munkatársunk azonnal írásban fog válaszolni. A Chat szolgáltatáson keresztül rendelés feladásra nincs lehetőség, de bármilyen információval állunk rendelkezésére. 

Árlista letöltés

A jobb oldali menü Árlista gombjára kattintva letöltheti napra kész cikk- és árlistánkat excel formátumban.

Hírlevél 

A vállalati portálon a regisztrációkor vagy regisztrációt követően a „személyes beállítások” menüben igényelhető hírlevél. A hírlevél célja, hogy alapvető információkkal lássa el a portálon regisztrált felhasználóit. Hírlevelet küldünk, amennyiben változik valamely szolgáltatásunk, új termékeket vezetünk be vagy akciót hirdetünk. A hírlevél feliratkozás a felhasználó által bármikor törölhető. 

Pelikan kompatibilitás kereső szoftver 

Cégünk, mint a Pelikan nyomtatókellékek forgalmazója, a kellékek kompatibilitásának könnyebb azonosítása érdekében egy szoftert biztosít Partnerei számára, amely a honlapunkról ingyenesen letölthető. A szoftverben gyártó, típusszám szerint tud keresni. 

Adatvédelmi nyilatkozat 

A regisztráció során megadott adatok gyűjtésének, tárolásának célja a folyamatos kommunikáció üzleti partnereinkkel.  Adatai biztonsága rendkívül fontos számunkra. Megfelelő biztonsági intézkedéseket teszünk annak érdekében, hogy adataiban rongálást, módosítást ne alkalmazhassanak, azok harmadik fél részére semmilyen formában hozzáférhetők ne legyen. Az adatokat kezelő munkatársaink titoktartásra kötelezettek. A honlap használatával Ön elfogadja adatvédelmi nyilatkozatunkat és hozzájárul ahhoz, hogy adatai ügyfeleket nyilvántartó adatbázisunkban szerepeljen, kereskedelmi ügyletek esetén megadott elérhetőségein felvegyük Önnel a kapcsolatot, illetve ajánlatot juttassunk el az Ön számára. Adatai törlését kérheti e-mail-ben ( iroda@dellaprint.hu) vagy levélben (1117 Budapest, Budafoki út 60. ).



 

Kosár

A kosár üres.